Direktlänk till inlägg 3 juli 2010

Fredag - Lördag

Av snowpeechairten - 3 juli 2010 13:03


CP-Fredag


Drog ner med Torsten, Chrille, Jonac och Malin för att kika på Hoffmaestro.

Träffade på Robin, Sven, Eddie, Johan o alla andra där nere så var la ett gäng på 10-15 pers.


Hoffmaestro var riktigt bra live, hade man vart onykter så hade man la vart med och röjjt, drack en mellanöl bara innan vi gled till Å.


På Å var det varmt som i en bastu, och det var proppfullt med folk, men vi tog en öl och kikade på straffsparkarna i fotbolls vm.



Sen gled vi vidare för att hitta oss ett ställe där alla skulle få plats, vi var cirka 15 pers som skulle hitta ett bra plejs att öla vidare på, Bill o Bob va fullt, Bellman lika så, Bishops var totalt proppat, Tabazco var även det proppfullt, Pitchers, Harrys lika så, så vi tog en sväng till Sportbaren, där fanns det soffor o allt så alla fick plats, första gången jag var där, var riktigt chill där nere.


Beställde in en ölhink så man kom igång, efter en del öldrickande så gick vi ner mot spelen och körde Sega Rally! Jag Sven och Robin skulle mötas i en rafflande tävling, jag utan körkort mot 2 st med körkort.


I sista svängen lyckades jag glida förbi Robin och sluta som vinnare! YEAH!


Efter en hel del drickande så gled jag och Johan T till Pitchers för att möta ett annat gäng, dem skulle vidare på hemmafest, så jag gick tillbax till Eddie och grabbarna, höll på att sluta illa där ett tag när sångerna ekade mot varandra, men det löste sig och vi gick åt varsitt håll.


Vi gick tillbax till Pitchers Jag Johan och Eddie för att fortsätta, där vart det som vanligt snack om Hammarby o jävulskap, o som vanligt så blev det nästan bråk, Torsten kom springandes som backup och skulle nita alla som var i närheten.


När vi sen skulle ut från pitchers så tyckte ägaren? att vi var störiga, så verkar inte vara så välkomna dit igen, jävla cpgubbe!


Resterande av kvällen behöver jag inte gå in på några detailjer, men det va kaos så fort vi mötte någon, men som tur var så urartade det aldrig.


Var hemma strax före 04, och det blev ned i sängen så fort jag var hemma.


Lördag:


Sovmorgon tills 12, sen var det bara att sleva i sig gröten och dra iväg med Jonac o hämta bilen, drog en vända ut till Skultuna o käka lite glass innan vi drog o tvättade bilen på Erikslund.


Efter tvätten har vi vart på Joberg hela eftermiddan/kvällen då det vart dragracing/streetrace.


Nu ikväll har jag igen aning om vad som händer, skall la höra av mig till gubbsen så får vi se om det blir nån pilsner idag igen.


Sötpöl!






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av snowpeechairten - 17 juli 2010 19:56

Orkar inte vara sjuk nu när det är varmt och äckligt ute. Har så jävla ont i halsen så jag vet inte vart jag ska ta vägen, och näsan rinner som värsta niagarafallen. Men man skall väl inte klaga, tänk på barnen i afrika eller nått ist... ...

Av snowpeechairten - 11 juli 2010 23:25


  Vart den lugnaste PowerMeet helgen på åååår och dar! Var ner till löga båda kvällarna, satt med Jonac och gänget, i fredags fick vi sällskap av min chef, trevligt värre. Och igår fick vi besök av Hollan, en tjejkompis som jag snacka mycket me...

Av snowpeechairten - 7 juli 2010 23:20

Vaaarmt! Vart ute joberg hela dagen idag, från förmiddag till sen kväll. Finns inte mycket mer o skriva om dagen.. Imorgon blir det marknaden med Hasse och Skägge, hoppas på lika varmt då. Mina PowerMeet bilder hittar ni på : http...

Av snowpeechairten - 6 juli 2010 23:20


  Har hunnit med en hel del idag faktiskt.   Hade sovmorgon till cirka 11:00, innan det var dags att piggna till. Gjorde iordning lite Couscous och tonfisk, perfekt lunch. Efter lunchen så drog jag till Erikslund och fick med mig Hansson...

Av snowpeechairten - 5 juli 2010 21:25

      Måndag!   Idag var farsan på besök, så det blev en del städande o sånt, innan vi gick ner och käkade en varsinn sallad på pizzerian. På eftermiddagen har jag bara setat på balkongen och glassat i värmen, vart lagom ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards