Alla inlägg den 1 juli 2010

Av snowpeechairten - 1 juli 2010 01:45


10 augusti 2007(Fest hos Eddie)

"Där blev det mer och ännu mer drickande, och bästa Chrille hade lyckats plocka upp 2 st 92or utifrån :P ha!
 
Snacka om spydig liten tjej, "jag går på södra latin" och vem fan bryr sig, skott i pannan på ungen!
 
Nåja på den skolan verkar man bara lära sig ordet "Fett" för det var det mest användbara ordet igår !"

Samma kväll var vi ner på stan och det blev lite kravallar mellan mig och Eddie på sigmatorget, allt var givetvis på skoj, något som polisen inte uppskattade vill jag minnas.

"Haha och utanför pluto så small det, bigtime ! Bäckbys topboy mot Vegas topboy !
 Boxet höll på i ca 1 min, innan polisen kom och splittrade grupperna !
 
Snacka om polisen var måttligt glad när han kommer springande med dragen batong mot mig och är väääldigt nära på att slå på mig,  han ryckte tag i mig o fråga vafan jag gjorde, och lånade mitt leg gjorde han också!
 
Nåja jag var grön i registret så jag fick knalla, och grupperna splittrades, och Bäckby gangstern Tåbbä drog sig mot Stationen för hemfärd !"

07 oktober 2007 (Fotboll i Södertälje)

"Ca 20-30 VSKare med mig inräknad började gå mot stora läktaren för att se va det kostade för att sitta på stora läktaren.

Ganska snabbt så är polisen oss i häcken, och tur är väl kanske det, för precis när vi kommit runt hörnet, så rusar det ut en 200 Syrianer från läktaren, hur i helvete kom dem ut ?
Så 200 Syrianer attackerar oss med stenar och andra tillhyggen! men 200 Syrianer med stenar är inget som vi kunde försvara oss mot så lätt, så vi gled tebax till kortsidan.."

Något av det sjukaste jag upplevt, deras vakter släpper ut cirka 200 huliganer från läktaren, för att attackera oss, sånt händer bara i Slöddertälje..

24 oktober 2007 (Ute och hitta på skoj med Louice)

"In på bibblan och leta rätt på Louice, men hon var puts väck !
Ut från bibblan igen och ut till ICA igen, då man får höra dagens andra "Tååååbbbä" då var det solstrålen själv som vrålade !"
Jag och Louice hittade på mycket skoj ihop, hon var en mycket bra tjej!  
Vila i Frid Louice Jansson.

10 Mars 2008 (Bandy i Edsbyn)
"Vi fick så glatt göra våra behov ute, om man skulle göra nr2 då?
Då fick man ha med sig en vakt som följde med till toaletten och stod utanför o väntade, så man inte hittade på något hyss, är ju fan värre än va dem har i häktet."
Var en sjuk resa vill jag minnas..

Och det sista inlägget på bloggen blev följande:

(19 april 2008)

"Vet inte om man skall skratta eller gråta åt allt just nu?


Vad har man gjort för att förtjäna detta.


När kommer vändningen ?"


Deppit värre..




Av snowpeechairten - 1 juli 2010 00:41

Nu jäklar gäller det att hitta tillbaka till bloggandet igen, har startat om flertalet gånger, men nu är jag tillbaka för att stanna.


Bloggen kommer jag enbart ge ut till vissa utvalda, så har du fått chansen att läsa den, var glad ;)


  


Skall läsa lite ifrån min supergamla blogg, kanske bjussar på något guldkorn därifrån om ni har tur.


Tjing på återseende..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards