Alla inlägg den 17 juli 2010

Av snowpeechairten - 17 juli 2010 19:56

Orkar inte vara sjuk nu när det är varmt och äckligt ute.

Har så jävla ont i halsen så jag vet inte vart jag ska ta vägen, och näsan rinner som värsta niagarafallen.


Men man skall väl inte klaga, tänk på barnen i afrika eller nått ist...


Igår hade grannen under mig fest, kasta ut en jäkla massa från balkongen gjorde dem, träffa en del bilar så väktarna kom i 2 bilar runt 02 och fick tyst på festen.


Va ett jävla liv på balkongen o hörde en konversation när jag satt ute o svalkade mig på balkongen


Tjej: "-Jag blev Svensk mästare i Judo för några år sedan, sen skall jag vara ärlig o säga att jag är nazist också2


Kille: "-Det är bra att du står för det, 99% av alla Svenskar har ju något emot invandrare men ingen vågar stå för det"


När jag skulle gå o lägga mig så hörde jag ett telefonsamtal från våningen under, killen i telefonen försökte övertala sin berusade vän (som inte hade körkort) att ta bilen o komma över. Han skulle ta vägen förbi Nordanby eftersom där står det aldrig snutar, för att sen åka ner på e18.


Haha o vipps så läste jag på polisens hemsida imorse:


Kl 03.38 kontrollerades en personbil vid Nordanbymotet, i Västerås. Den 21-åriga föraren blåste positivt i utandningsprov och fick medfölja till Polishuset för förhör och provtagning. Eftersom han dessutom saknar körkort är han förutom rattfylleri, även misstänkt för grov olovlig körning.



Nu blire dusch för att sen lägga sig o kika tv eller nått..


Serieledare!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards