Alla inlägg den 2 juli 2010

Av snowpeechairten - 2 juli 2010 00:04

  • Tvättstuga
  • Besök på Rocklunda
  • Grilla
  • Västerås Cityfestival
  • Kärlek    ?


Hade tvättstugan från kl 07 imorse, men eftersom jag kom i säng så sent igår kväll så hade jag ingen ork att knata upp så tidigt, så slagga till 08:30 innan jag gick ner o slängde in lite tvätt.

Tvätta är inge roligt, men det är något man måste göra, nu klarar jag mig en vecka till iaf.


Efter tvättiden så drog jag ner till Rocklunda o gjorde Hansson sällskap på jobbet, vissa säger att jag har glidarjobb, men det där är ett glidarjobb.

Fick med mig Pär Arlbrandts gamla datorväska hem, perfa att ha till min lilla bärbara.


När jag kom hem så var det dags att luncha, eftersom jag har en elgrill hemma nu samt har köpt en hel del fläskfilè så blev det ett givet beslut att grilla lite.

Asagott, Svensk sommar och doften från grillen är oemotståndlig.


Klockan sprang iväg på eftermiddan, så det blev inte mycket gjort, när det börja bli kväller så bar iväg ner till Cityfestivalen där vi först skulle kika på Rixfm Festival me Timoteij mfl, lika läckra som vanligt..

Efter Rixfm. så drog vi till Sigma för att se Almighty Lions, ett Reggaeband från Västerås, har sin trogna publik här på hemmaplan, är duktiga men det är inte min sorts musik.

Sen vart det paus en stund innan All seeing Love skulle lira så man han med att käka lite thaimat också, plenty gott.

ASL lirade lika bra som förra gången jag såg dem, blandar verkligen tempo i sina låtar, och det finns något som alla gillar!


Att vara nykär är nog det bästa som finns, när man vill gosa med varandra hela tiden och det pirrar i magen när man skall träffas..

Jävla Hansson har ju skaffat pingla nu, så nu är man väl ensam kvar att va singel, jag som alltid vart den som haft det stadiga, men nu är man fan utanför, huhu.

Nu vet jag hur alla andra har haft det när jag haft mina förhållanden..


Måste hitta mig en vettig tjej snart som jag kan satsa seriöst på, inget halvrisigt ligg som inte blir nå mer.


Jag vill ha en tjej med humor, en glad tjej som inte är blyg.

Hon bör inte hata Fotboll eftersom jag gillar det.

Vill inte ha nån svartsjuk tjej som alltid skall vara med, det skall finnas tid för sina egna kompisar, och ibland behöver man vara själv med dem, så jag ser gärna att du har en bra kompiskrets :)

Jag vill ha en blond tjej med Svenska rötter, efternamnet skall sluta på sson, som en typisk Svensk gör.

Haha nej skämt o sido, utseende och ursprung är inte allt, även om det måste klicka där också..


Måste verkligen hitta nån vettig tjej igen, singellivet är inte min kopp med tè, så vart finns du min princessa ?








Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards